DOSTĘP DO NAGRANIA

Beata Kuler, Aliaxis | Wartościowy HR, czyli jak budować transformującą kulturę organizacji 

Na podstawie konkretnych case stady IKEA Industry Zbąszynek i Aliaxis Beata Kuler przeprowadzi nas przez przez przykładowe sposoby transformacji wartości i podejścia do przywództwa; poda narzędzia do skutecznej transformacji wartości i kultury organizacyjnej w organizacjach. Omówi role i odpowiedzialności zarządu, liderów i HRu w tych procesach. Pokaże główne pułapki i wyzwania jakie czyhają na wdrażających podczas tych procesów.
Dzięki temu spotkaniu poznamy jak z sukcesem transformować wartości w organizacji tak by wzmocnić strategię i realizację celów biznesowych, poznamy kluczową rolę działów HR w tych procesach

WYPEŁNIJ FORMULARZ, ABY OTRZYMAĆ DOSTĘP DO NAGRANIA

Powyższa zgoda może być cofnięta w dowolnym momencie. Szczegółowe informacje znajdziesz w Polityce Prywatności.

2024 © Momentum4Business  All Rights Reserved

Prawie gotowe... 

BEZPŁATNE SZKOLENIE

Zapisz się na bezpłatne szkolenie, aby (czego się nauczy po szkoleniu)! 

Potwierdzam, że zapoznałem się i akceptuję Politykę Prywatności. Wyrażam zgodę na otrzymywanie wiadomości komercyjnych.

Close

REGISTER YOUR SPOT NOW

Enter your details below to get instant access to [enter lead magnet name here]

We process your personal data as stated in our Privacy Policy. You may withdraw your consent at any time by clicking the unsubscribe link at the bottom of any of our emails.

Close
Scroll to Top

Preferencje plików cookies

Inne

Inne pliki cookie to te, które są analizowane i nie zostały jeszcze przypisane do żadnej z kategorii.

Niezbędne

Niezbędne
Niezbędne pliki cookie są absolutnie niezbędne do prawidłowego funkcjonowania strony. Te pliki cookie zapewniają działanie podstawowych funkcji i zabezpieczeń witryny. Anonimowo.

Reklamowe

Reklamowe pliki cookie są stosowane, by wyświetlać użytkownikom odpowiednie reklamy i kampanie marketingowe. Te pliki śledzą użytkowników na stronach i zbierają informacje w celu dostarczania dostosowanych reklam.

Analityczne

Analityczne pliki cookie są stosowane, by zrozumieć, w jaki sposób odwiedzający wchodzą w interakcję ze stroną internetową. Te pliki pomagają zbierać informacje o wskaźnikach dot. liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Funkcjonalne

Funkcjonalne pliki cookie wspierają niektóre funkcje tj. udostępnianie zawartości strony w mediach społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcjonalności podmiotów trzecich.

Wydajnościowe

Wydajnościowe pliki cookie pomagają zrozumieć i analizować kluczowe wskaźniki wydajności strony, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia dla użytkowników.